Wednesday, December 3, 2008

kameel van het ASDF film plaatje bovenin bedoelde ik,

Maargoed. Morgen dus:
Hier zijn mijn ideeen zover:




Handpop plus nepbloed. Die pop is mischien leuk voor animaties.

ik heb ook nog een vis die we kunnen laten zwemmen







Ik wil morgen mischien ook nog deze kopen: Of er zelf een variant op verzinnen en maken. Mischien is dat ook leuk voor greenscreen animaties met de touwtjes groen?

Ik neem de lampen + kleurenfilters mee, en de rookmachine.

Moet goedkomen?
Morgen om 10 uur beginnen? Ik kan maar tot 6! Maar we kunnen natuurlijk volgende week ook nog een ASDF dag maken

Ik wil ook nog de Origami van Paul tot leven laten komen, dan gaan we ontsnappen in een speelgoed auto.
Mischien moeten we iets doen met speelgoed dat tot leven komt ofzo.

Die pop is ook leuk als die van de WC komt en er veel rook op de WC is. lol.

He ik bel je vanavond

No comments:

Followers

Contributors